kolmapäev, 9. oktoober 2013

Sirghammasratastega peaülekanne

Tõsiseks probleemiks on kujunenud kaldhammasrataste valmistamine, eelkõige vajalike seadmete puudumine. Sellest tulenevalt sai otsustatud, et tuleks jätkata sirghammasratastega peaülekandes. Kaldhammasülekandel on mitmeid eeliseid näitaks suudab ta kanda samade mõõtmete juures üle suuremat pöördemomenti ning töötab tublisti vaiksemalt. Kuna aga sirghambaid on majas võimalik töödelda siis tuleb neist eelistes hetkel loobuda. Lähtuvalt geomeetrilistest erinevustest sirge ja kaldh. vahel tuli ülekanne uuesti projekteerida selliselt, et telgedevahe jääks samaks. Uueks ülekandearvuks on 3.35 ennem 3.19, mis tähendab 21 hammast väikesel hammasrattal ja 70 suurel. Teoreetiline telgviga 0.06mm „pole paha“.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

©Aero-R Paramotor prototype 2013. Toetab Blogger.

Translate

Otsing

Jälgijad