esmaspäev, 12. august 2013

Leegitoru ühendus väljalaskeflantsiga

Et lubada summutile mõningane liikumisvabadus siis ühenduspind on poolkera kujuline (vt Pilt 4 summuti ühendust). Sama lahendus on ka kasutusel  Rotaxi originaalsummutil.
1. Plekist sai lõigatud toru pinnalaotus ning  see kokku keevitatud koonuseks. 2. Valmistatud koonus sai pandud treitud vormi - tempel paremal ja matriits vasakul. 3. Pressides sai antud koonusele uue vormi.  4. Otsik sai keevitatud leegitorule. Keevitada jääb veel kinnitusvedrude kõrvad.
kolmapäev, 7. august 2013

"Silenceri" tagasipöörde toru valmistamine.


Arvutuste järgi tuli pikkuseks 227.9 mm, ehk siis kaks standard põlve, kaks toru ja üks flants.
Esmane paigutud
Kuna üpriski tähtis, et kogu kupatus oleks kompaktne ja mahuks propelleri ja raami vahele, sai tehtud proovi koostamine - teibiga.
Kõrval oleva koonusega sai sumbuti pauna väljund ilusti ümaraks tehtud.
Keevitamine
Keevitamine oli lihtne kuna kasutasin paksu 1.5 mm seinaga toru. Õhemat lihtsalt õige mõõduga ei leidnud. Kahtlane on ainult flantsi ühendus?
Keevitatud tagasipööre, jahtub, ootab sobitamist sumbuti paunale. Järgnevalt lõplik koostamine ja keevitamine.
Olemas
Valmis tagasipööre ilma ja koos "silenceriga". Kindlasti oleks vaja veel "silenceri"  toestada. Plaan teha seda kõige viimasena.
©Aero-R Paramotor prototype 2013. Toetab Blogger.

Translate

Otsing

Jälgijad